Hej hej bloggen?

Ja jag känner mig jätte duktig på att komma på rubriker när senaste inlägget hette nästan likadant.

Alltså nu kan jag inte hålla mig längre, jag måste skriva något. Inte förens man mister något så upptäcker man hur mycket man saknar den. Jag har känt mig helt naken utan min blogg och mina kära läsare, livet känns så mycket skönare när man kan skriva blogg. Jag kände redan första dagen att jag ville ha tillbaka bloggen, men jag tyckte det var bättre att vänta ett tag. Jag menar om jag bara skriver första dagen efter min "blogg-paus" så kommer jag tröttna för fort. Men det har varit tungt. Lite som att vara en knarkare utan sitt heroin.

Men i alla fall, för er som inte förstod vad jag nyss skrev, jag är tillbaka. Och jag ska försöka fixa ny header denna gång, den gamla är ju till och med felstavad.

Gammel bild från ettan som jag hittade i arkivet.

 

Jag känner att jag antagligen behöver uppdatera mig lite här på bloggfronten. Jag har knappt läst en blogg sen, ja, sist.


Kommentarer
Postat av: Celia

WOHO :D gått in varje dag ifall att du kanske börjar igen. där ser man

2010-09-03 @ 14:13:06
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Dom kallar mig Yngve

Välkommen tillbaka!

2010-09-03 @ 14:19:16
URL: http://antipod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0