Bye bye bloggen!

Nej jag tänker inte lägga ned bloggen (kommer nog aldrig att ske) men jag tänker lägga den på is ett tag. De senaste månaderna har jag verkligen kämpat för att skriva, förut kom det naturligt och det var roligt att blogga. Men nu har all lust försvunnit och hur mycket jag än försöker så funkar de inte, jag får verkligen trycka ur mig blogginläggen och de kommer inte alls sådär lätt och naturligt som de brukade förr.

Jag tycker inte ens det är kul att läsa bloggar längre! Och jag som brukade läsa så många bloggar förr.

Jag tror det är bättre ifall jag bara låter bloggen vara ett tag och sedan kommer tillbaka när jag tycker det är roligt igen. För vad tjänar det till om jag ska sitta och tvinga mig själv att både läsa bloggar och skriva i min egna ifall jag inte tycker det är roligt längre?

Nej, det blir skolan, vännerna och familjen som får topp prioritering från och med nu och sedan kommer jag tillbaka när suget efter bloggen kommer tillbaka. Vilket jag hoppas är snart, för innerst inne vet jag att jag tycker om att skriva och blogga.

I will be back!

Kommentarer
Postat av: Celia

Sv: Nej den är typpp hemsk ju, inte se den :( man får psykos.

2010-08-31 @ 12:06:17
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0