Nyårsbilder

Jag upptäckte nu att jag egentligen inte tagit några bilder på nyår, men vi kör ändå!
(Endel läggs inte upp på bloggen då jag inte vet ifall personerna vill vara med)

Vem sa att jag ser normal ut?
Jag hade en jäkla massa problem när jag skulle välja kläder. Jag bytte om,
och nu skämtar jag inte, 5 gånger innan jag bestämde mig för att jag ändå såg
något sådär normal ut.

Den här bilden skulle ha skickats till bloggen och så skulle jag ha en text (självklart).
Men vad det var har jag inte en aning om.
Minnet är ju sådär jätte bra, speciellt efter lite dricka i kroppen.
(Notering efter att ha sätt bilden, nu måste jag fasen blondera mig snart!)


Här skiter vi i champangen! (Om det stavas så vet jag inte)
Vi kör på varmchokladmjölk (+rom för de vuxna)!
Oh ja, mycket smickrande bild på lillasyrran.


Efter denna bild (som jag råkade klicka för snabbt så jag fick en bild på
när raketen åkte upp istället för smällde, lyckat!) så bestämde sig kameran på
mobilen att jäklas riktigt ordentligt. Så 5 sekunder efter att jag klickat så tog den kort.
(och jag kollade alla instälningar och de var på rätt så den skulle inte ha gjort så)
Det var lite lagom lätt att ta kort på raketerna kan jag lova.


Här svärdes det ganska mycket från min sida. När saker och ting inte funkar
så blir jag lite agressiv. Men lugnade mig ganska snabbt efter att mamma fick ett telefonsamtal
från Martin, som hade gått hem tidigare. Han hade tydligen lyckats tända lite fel på en smällare
och den flög upp rakt i ansiktet på honom och träffade precis under ögat.
AJ!
Men ta det lungt! Han mår bra! Det var inte så farligt, det började inte ens blöda. Han blev
bara rädd och chockad. Tur det! Idag har han dock lovat att aldrig skjuta en smällare till
i hela sitt liv. Vi får se hur det går.


Efter denna bild gav jag upp. Jag lyckades få 1 bild på raketen när den smällde och
9873 bilder på en svart himmel så jag orkade inte bry mig mer.


Sen var det hemfärd och jag kidnappade hem Madde. Fast det visste ni redan.
Där efter tar bilderna slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0