Idag mår man som man förtjänar

Måste säga att kvällen var grymt lyckad igår! (Hoppas ni hade en bra kväll med.)

Den började med att familjen åkte över till ett par kompisar till mamma och pappa. Där var det förrätt, huvudrätt, efterrätt, snacks, chokladmjölk (vi drack alltså det med rom (självklart inte barnen!) istället för äklig champange vid tolvslaget) och gud vet allt. Men gott var det i alla fall.

Sedan vid 1-2 tiden (även runt den tiden förlorade jag all koll på klockan) var det dags att dra vidare hem då de "äldre" börjat bli lite trötta. Men ung som man är har man ingen vidare lust att gå och lägga sig på nyår vid 1-2 tiden! Nej nej, istället ringer jag ett samtal till Madde som är på vägs hem från, ja från "mitt ute skogen någonstans i sverige vad det nu hette"-typ, och kidnappade sedan hem henne till mig.

Och sen tryter minnet.

Haha, nej så farligt är det inte faktiskt. Vi pratade och skålade och pratade med Clara (hur nu det kom sig?!) på telefon, skålade lite till, pratade ännu mer och så pratade vi ännu lite till. (Har så fruktansvärt ont i halsen idag så jag antar att vi pratade ganska så jätte mycket.)

Det slutade med att vid klockan tio över 6 på morgonen tyckte vi att det var dags att sova så vi stängde på Patrik 1,5 på DVD:n (varför?!) la oss i min säng (varför?! vi hade laggt fram en madrass till madde på golvet) och somnade innan vi ens hann se att filmen började. Guuuuud vad varmt det är att ligga två pers med tjocka täcken i ett varmt rum i en liten säng.

Ja och sen idag då. Som sagt, man mår som man förtjänar.
- Inte så farligt alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Clara

HAHAH jag gillade vårat/våra samtal XD haha

2010-01-01 @ 19:20:07
Postat av: Sannes

hahaahaha du skulle hört hur Clara skrek eller iaf pratade högt så jag förmodar att du ocå gjorde det kanske ;)

2010-01-01 @ 21:45:27
URL: http://sannehansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0