Uppdatering från en sjukling

Det var ju skönt att man fick vara frisk ett litet tag i alla fall, men när både Clara och min pappa var riktigt förkylda så hade jag odsen helt emot mig.

Efter tre dagars magont valde jag att vara hemma idag, och tur vad det för jag har mått fruktansvärt illa idag, haft huvudvärk och känner mig helt utmattad och febrig.

Well well, vad finns det att göra? Tyvärr finns det inte någon magisk medicin mot förkyldning (eller vad det nu kan vara), det är bara att lida igenom. Dock undrar jag över vad sjutton denna ständiga magonten kan vara för något?

Kommentarer
Postat av: Celia

Kolla upp din mage vetja! Jag börjar också bli sjuuuk

2010-09-15 @ 15:18:09
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0