God morgon!

Okej, jag vet att man egentligen inte kan säga god morgon klockan 16, men det skiter jag i, jag är ju nyvaken. Dagen har helt enkelt spendarats i sängen, där jag sov inatt (döööh?!), bilen där jag övningskörde i stan och på soffan, där jag "råkade" somna.

Måste bara tillägga att jag känner mig himla snygg i ett rosa linne, början till fett hår och morgonruffs, mörka ringar under ögonen och början till munsår på läppen.

Konstigt att jag är singel tro?



Så ja, GOD MORGON!

Vad hittar ni på idag då?
Själv ska jag städa mitt stökiga rum. Det är faktiskt så stökigt att det känns deprimerande. Man vet liksom inte i vilken ände man ska börja städa.

Kommentarer
Postat av: Celia

Städa mitt också är du snäll, jag skulle lätt betala någon för att städa mitt rum. Sen är de massa cola på golvet som har torkat och kletat sig....

2010-09-11 @ 16:47:58
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: anna

Hehe kan inget annat än att känna igen mig XD

2010-09-11 @ 21:55:56
URL: http://truffle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0