Kan jag få ett 'Välkommen tillbaka'?

Woho, nu är det dags att fira! Eran favoritbloggerska har kommit tillbaka till bloggvärlden!
Inte eran favoritbloggerska säger ni? Äsch man kan ju få drömma lite va?

I vilket fall som helst så är jag tillbaka, efter ungefär 2 månaders dvala! Och det har verkligen varit en dvala, bloggdvala alltså. Jag har inte klickat in på en enda blogg (okej, Sanne, Bitterfittan och Carro har fått några få besök om jag ska vara ärlig) och gud så skönt det var! Fast efter ett tag så kom ju kliet i fingrarna och nu efter att vi jobbat (och jobbar) med bloggar på multimedia så kunde jag inte hålla mig. Jag var tvungen att börja skriva igen.
Nu undrar ni säkert varför jag bara försvann, utan förvarning eller något snyftigt farväl på bloggen. Mycket simpelt, en dag vaknade jag och inte kände för att blogga. Inte det minsta, inte alls. Puts väck var all vilja och jag undrade vad meningen var med bloggandet. Varför ska man blogga? Så jag bara slutade.
Men men, nu är jag tillbaka kära vänner!
Och ja, jag är ungefär lika knäpp som innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0