Uuuuh..

Nu har jag käkat digestive tills jag nästan spytt. Varför? Inte en aning, så gott är det ju inte ens. Tror bara att jag var allvarligt sugen på något och det vad skafferiet erbjöd. Eller så var jag uttråkad. Inte helt 100 på den fronten faktiskt.

Nu känner jag i alla fall att det kan vara dags för sängen. I går natt sov jag fruktansvärt dåligt så kanske behöver lite mer sömn inatt? Eller kanske mer kaffe i morgon?

Jaja, fredag i morgon. Alltid skönt.

Nu ska jag mata ninen och sedan stänga på The Nightmare Before Christmas, precis som alla andra nätter denna vecka (kan snart hela sången i början, inte dåligt för att vara "textdöv").

Natt natt!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha vilken söt kanin

2010-05-28 @ 01:54:17
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: - minizooda -

har vi den??? :OOOO

2010-05-28 @ 07:24:53
URL: http://minizooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0