Ursäkta

För denna otroligt dåliga uppdatering, det är inte likt mig. Faktiskt. Men feber, hosta, yrsel, huvudvärk och allt annat jobbigt har tagit ut sin rätt = jag har legat halvsovandes och död framför tvn och inte orkat röra mig en centimeter.

Meen, nog om detta. Nu ska jag krypa ned i sängen och hoppas att jag somnar snabbt. I morgon är det den dära stora dagen (min 18 års dag) och det kan finnas risk att familjen kommer in på morgonen. Alltså vill jag kunna vakna då och inte sova igenom hela alltet. Så god natt!


Kommentarer
Postat av: sannas

joi men det kan jag förstå! :) själv har jag läst om alla böcker flera gånger, jag läste alla böcker efger första filmen kom ut, tog nog en vecka eller så! haha



jag läste new moon direkt efter jag sett den på bio för om jag läste den innan (igen) visst jag bara att jag skulle irritera mig på allt de gjort fel.

2010-05-11 @ 02:32:23
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0