I told you so!

Jag börjar kunna det här.

1: När Anna vann så sa jag att det inte var en chans att hon skulle komma vidare från semifinalen. -Jag hade rätt.
2: När jag hörde tysklands låt så sa jag att de skulle vinna hela alltiden. -Jag hade rätt.

Lyssna på mig i framtiden, jag vet vad jag pratar om. Tydligen i alla fall.

Bild

Nu blir det sängen, trots att en av mina älsklingsfilmer är på tvn just nu. Nämligen Hot Fuzz, men jag är helt slut och det är morsdag i morgon = stiga upp tidigt för frukost på sängen imorgon.



Kommentarer
Postat av: Tove

Tyskarna härmade ted gärdestad med satelit :P

Sv: Vi blev en aning högjudda, ja x)

2010-05-30 @ 11:38:57
URL: http://tovees.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0