Filmtrubbel

Ja eftersom jag är en sådan där människa som har svårt att sova om nätterna när jag är förkyld tänkte jag ta och titta på film. Men det blir kanske inget med det i alla fall.

Jag är nämligen sjukt sugen på att se någon film med Hugh Jackman men kom snabbt på att enda filmerna med honom i som jag äger är X-men filmerna och de har jag sett ca 96245 gånger. Alltså är jag inte särskillt sugen på att se dem igen.

Sen fick jag ett himla sug efter filmen The Nightmare Before Christmas, men då kom jag på att jag inte kan hitta filmen. Den ligger någonstans i denna röra jag har på rummet efter att jag möblerat om.

Till sist blev jag sugen på filmen Coraline, men vad kom jag på då? Jo att filmen har ett stort hack i sig = man kan inte se filmen i mitten (och detta gott folk är faktiskt inte mitt fel, den var så när jag köpte den sorgligt nog).

Alltså ibland blir jag bara så trött. -Men vilken tur! Jag som måste sova.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0