Det gillar vi!

Att det var "Pressat pris" på min favorittidning.

Det gillar vi!

 

Att min plånbok skriker -Gratis Latte!

Det gillar vi!

 

Att jag fick med 30 Seconds to Mars och Bullet for my Valentine poster i tidningen.

Det gillar vi!

Dock gillar vi inte att de är på samma poster på varsin sida. Hur väljer jag nu?!

 

Att jag fick med en Rammstein poster.

Det gillar vi lite extra!

Och för er som inte vet vilka det är så är det ett band som har texter och musikvideos som skulle få din mamma att gråta och har framträdanden som får nunnor att dö.

 

Att jag hittade 40 kronor i jackfickan.

Det gillar vi!

 

Att jag fick sms om att jag antagligen kan hämta mina filmer i morgon.

 

Och att jag fått klipptid och att det visade sig vara riktigt jäkla billigt också.

Det gillar vi!

 

Dock gillar vi INTE att jag fått någon inåtväxande-finne/infektion/allergisk-reaktion liknande sak.

Det gillar vi verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0