Bildbomb från helgen

För er som missat så var jag i skirö när sista april/första maj blev infirat. Och nu har jag äntligen fått bilderna så här kommer det en bildbomb! Och 99% av alla bilder är egentligen före skirö, väl i skirö blev det ju inte särskillt mycket bilder.


Innan festligheterna så var jag och Madde inne i stan för att akut handla.
Och testa på fula roliga klänningar.


Och så käkade vi pizza.
Man ska tydligen äta fett innan man ska dricka alkohol?


En gó & gla' Louise!






Ser jag sliten eller full ut?
Det går att diskutera.


Madde leker mästerfotograf.
Gick ju sådär tycker jag.


Sen skulle jag ju ha bildbevis på att jag bar kjol och ungefär i samma
veva så kickade nog alkoholen in.
Och undrar ni vad jag har i handen så är det korv.

Sedan kom jag på "Hey, skulle det inte vara roligt ifall jag tog på mig Maddes BH utanför tröjan?!"
Och sen kom nästa briljanta idé "Hey, vore det inte ännu roligare ifall jag hade den på huvudet?!"

Ööh, ja precis.
Alkohol kan inte vara bra för kroppen.


Snart i skirö!
*trumvirvel*


Och där var i skirö.
Ja ni ser ju hur extremt överlycklig jag är över detta faktum.


Och så spelade de där Scotts också.
Jag kunde knappast bry mig mindre.


Och sen var jag hemma. Så många bilder var det från skirö.
Wow.

Kommentarer
Postat av: shadi

Det låter ungefär som det jag menade =) Bra att det finns lite vettiga människor i världen i alla fall =)

2010-05-03 @ 20:32:47
URL: http://shejd.blogg.se/
Postat av: Anonym

när du har bh utan för tröjan och på huvudet då är du någ rätt full och jag tror att du är full hela den dagen/kvällen

2010-05-03 @ 20:34:50
URL: http://minizooda.blogg.se/
Postat av: Malin

såg ut att gå livat till ;P

2010-05-03 @ 21:28:28
URL: http://malinmariathereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0