5 irriterande människor

* De som vet allt.
Det spelar ingen roll om det så är om hundar, fåglar, flygplan, oväder, bensinpriset eller bebisar. De vet allt! Tror de i alla fall.

* De som aldrig har fel.
Ofta är de sånna som också vet allt och de har aldrig, aldrig någonsin fel. Och skulle man upptäcka att de faktiskt har fel så byter de snabbt samtalsämne, eller tjurar i 14 dagar.

* De som ska skämta när man känner sig arg/ledsen/nere.

De kan verkligen skämta om allt, precis vid fel tillfälle. Har din hund dött? Ja vänta bara någon minut så kommer denna underbart smarta människa på en rolig historia om någon överkörd hund.

* De som låtsas att de är helt blåsta och dumma i huvudet bara för att få uppmärksamhet.
Behövs ens någon förklaring? Sluta spela dum!

Och tillsist:
* Dem det alltid är synd om.
Har du precis brytit båda benen, stukat tummen och spräckt huvudet? Tyck inte synd om dig själv för guds skull! De där "det-är-alltid-synd-om-mig-människorna" har upplevt både det ena och det andra och har alla möjliga problem i kroppen därför är det alltid, jag upprepar, alltid mest synd om dem.

Ja jag känner mig lite bitter idag.

Tycker att jag kan få känna mig liiite bitter med tanke på att jag försov mig, mina jeans var blöta, jag mår illa, har huvudvärk och mitt hår ser alldeles flott ut.

-Ja, jag är nog en "det-är-synd-om-mig-människa".

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha du är rolig du.

2010-05-27 @ 15:05:31
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0