Vart är nattugglan Zooda?

Ja det undrar jag med, för just nu är klockan 21:30 (i alla fall när jag skriver detta) och jag är redo att gå och sova. Jag vet vad ni tänker, nu?! Ja nu. Fattar ni hur slut jag är eller? Och då har jag bara varit hemma och segat hela dagen.

Jag vet inte vad det är med min kropp, alltid trött och hänging och varit förkyld sedan december. Det låter som att jag skulle behöva kolla upp mig själv hos läkaren snart. Både för att se vad som står på med min kropp och för att ni bloggläsare ska slippa läsa en massa gnäll om min kropp.

Jag ska bara gnälla en sista gång i inlägget, hoppas för guds skull att jag slipper hosta sönder hela natten! Påminn mig att köpa hostmedicin sen med är ni gulliga.

Ignorera gärna att bilderna är så mörka. Min mobil älskar att få spelet ibland.

Egopics är så inte min grej.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0