True Blood ikväll!

Bilderna går att klicka på för större storlek.



Hur sjutton kunde jag missa detta?! Okej inte så svårt med tanke på att jag faktiskt aldrig tittar på SVT eller är inne på deras hemsida, men endå! Tack tack snälla mamma som påminde mig om detta.

Ställ klockorna, var berädda med tvn och ring familj och vänner, det är TRUE BLOOD ikväll! Gud så jag har längtat, känns som ett år nästan.

Och nu har säkert 75% av er redan sett säsong 2 då den faktiskt redan gått på canal+, men det har inte jag. Så kom inte och säg en massa viktiga saker som händer.

Säsong två startar 22:00 på SVT1 idag (3/3). Någon mer som kommer sitta bänkad framför tvn ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0