Mysa eller sova?

Hmm... Jag fick en sådan mys-känsla. Alltså jag är sjukt sugen på något gott te (eller kaffe, men lite sent för det kanske?) och en riktigt bra film. Sedan krypa ned i sängen meen bra film på datorn och några doftljus tända i rummet.

Men sen kom jag på, jag är skittrött. Så jag skulle antagligen somna ifrån ljusen, inte hinna se mer än 5 minuter på filmen och hinna dricka endast en klunk av teet.

Nej det blir nog sängen istället. Mycket mindre mysfaktor, men så himla skönt att få sova! Och i morgon är det ju studiedag, sjukt skönt!

Kommentarer
Postat av: Marica, Carolina & Emma

Vilken bra blogg du har!

kram :)

2010-03-10 @ 23:02:09
URL: http://atleterochdieter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0