Kan ni vänta tills i morgon?

Ja jag är ju inte så aktiv här idag (har egentligen inte varit det på hela helgen) men det finns två anledningar till det.

1. Jag är bakis. Usch säger jag bara. Lite sådär "aldrig-mera-alkohol"-känsla över det hela.
2. Jag har verkligen ingenting att skriva. Ja det är kanske inte så himla intressant om att läsa att jag legat exakt hela dagen i sängen tex, och sen finns det inte mycket intressant som händer i världen just nu så har ingenting att rapotera om direkt.

Men jag skriver i morgon, lovar, om jag inte kommer på något intressant ikväll vill säga.

Kanske skulle ta och städa rummet istället? -Nääääh!


Kommentarer
Postat av: Ellie<3

härlig design!

2010-03-29 @ 12:17:58
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0