Ibland blir jag så trött på tillvaron

* Albert (lillasyrrans marsvin) är sjuk. Han äter inte, han är kletig runt nos och ögon, hans mage har svullnat upp och han är jätte hänging. Detta leder till att lillasyrran är jätte ledsen (självklart!) och jag är jätte nervös. Han är ju inte mitt djur men han är ju en del av familjen. Även han har fastnat i ens hjärta liksom.

* Klockan är allt för mycket! Denna dag har bara rusat iväg.

* Voddler är ur funktion just nu och har inte funkat på ett tag. Fast skönt är att det startar upp i morgon igen.

* Mitt rum är inget och visa upp direkt. Som vanligt. Fyfasen vad jag stökar ner!

* Det är skola i morgon. Det säger väl allt?

Varför deppigt och allmänt onödigt inlägg? Ja vem vet?

Glöm inte bort att nominera någon till veckans ros! Klicka här.




Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Samma här, slappsöndagar är sköna! =)

2010-03-07 @ 19:44:58
URL: http://oliviamjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0