Hur blev jag morgonmänniska?

Jag bara undrar. För jag har varit, i hela mitt liv, en nattmännsika. Somnar jätte sent på natten och vaknar sent på dagen. Det har varit min grej. Men nu, nu vaknar jag vid 7-8 tiden och går och lägger mig tidigt.

Som inatt, jag gick och la mig tio över ett inatt, somnade direkt och vaknade strax efter åtta. Vad sjutton?! Exakt vad är det som har hänt? Hur blev jag en morgonmänniska, jag tycker ju om att vara nattmänniska.

Det är nog bara att inse fakta, den underbara sova tiden är nog över. *snyft*



Vinnaren av Minitävlingen: Elvira

Kommentarer
Postat av: Rewind&Play

Haha, exakt samma sak händer mig! Går upp tidigt och är trött på kvällen och går helt enkelt och lägger mig. Förstår ingenting. Skulle dock kunna tänka mig att det har att göra med att det blir ljusare på morgonen och så!



Jag förstår dig, Brothers var riktigt rå ibland, och det gick typ inte att undvika att leva sig in i den så...ja, den var riktigt hemsk ibland. Men bra var den!



//Linnea

2010-03-21 @ 12:49:40
URL: http://rewindandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0