En aning oaktiv kanske?

Eller vad säger ni?

Ja ni får ursäkta att jag varit så borta från bloggen, men var ganska så jätte slut igår. (Jag orkade inte ens se Cougar Town igår!)

Och självklart så har allt försvunnit från huvudet så jag vet inte vad jag ska skriva. Öhmm.. Ja jag återkommer med det senare idag helt enkelt.


Jag och Emelie.

Ja henne har ni nog knappast sett i bloggen tidigare va? Men såhär

ser hon ut i alla fall!


Jag visar mitt rätt jag.

Onormal alltså.

 

Och nu ett medelande till Clara:


Bli frisk nu snart, annars kommer jag och pumpar dig full

på diverse vitaminer, mineraler och kaffe. Bara så du vet!


Kommentarer
Postat av: Rewind&Play

Svar: Ja det var inte dumt det! Det ser ju änna mer verkligt ut så, specialeffekter kan ju ibland bli lite väl överdrivet... Tycker det låter som en mycket god idé att hyra :)



//Linnea

2010-03-10 @ 19:14:54
URL: http://rewindandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0