Bye bye röda sak, eller nehe, kanske inte det

Åh nej! Min röda-prick-sak-möjligen-svinkoppor gör ont igen (och det kommer ut "vatten" från den)! Fan! Jag som trodde att det skulle gå över bara sådär, men jag hade fel. Tydligen. Snacka om besvikelse, jag som trodde jag kunde få slippa att springa runt med ett stoppljus i nyllet.

Ja nu skiter jag i den här dagen och hoppas på att pricken magist försvunnit till morgondagen. Lycka till med det. Frågan är bara vad jag ska titta på tills jag somnar.

Stand-up eller Shoot 'em up (fick inte se klart filmen innan)? Hmm..


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

det är för jävligt bara. har du haft en bra kväll sötnos? (:

2010-03-07 @ 02:18:26
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0