Bloggen borde nog heta Klant-Zooda istället

För det är så jag är, klantig. Jätte klantig. Ja jag kan ju inte ens gå ut och gå utan att jag fastnar i ett hål/snöhög.



Några minuter INNAN snöhögen.

 

Lillebror tycker jag ser ut som en smurf i mössan, jag håller inte med.

Jag ser ju ut som en mupp, inte en smurf!

Blind han är.

 

Suddig bild?

Ja det blir lätt så när man springer,

min lillebror är lite kameraskygg (han som står bakom lillasyster)

så han tar sats och springer emot mig.

Ja träning fick jag i alla fall.

 

Jag älskar er mina små syskon.

Trots att jag skäller på er ganska ofta och att ni är ett par riktiga pain in the as så älskar jag er.

Vad ni än gör så är jag eran storasyster som alltid kommer älska er, glöm inte det.


Kommentarer
Postat av: alex

fina bilder :D

2010-03-21 @ 19:20:19
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

Festade med grabbarna i RAW igår!:D har du sett raw comedy club!

2010-03-21 @ 21:29:31
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0