A Nightmare on Elm Street


Trots att jag inte sett en enda film av A Nightmare on Elm Street filmerna så tycker jag de är jäkligt intressanta och sitter högt upp på "Filmer jag ska se innan jag dör"-listan (som jag *host* inte skrivit ännu). Och som kanske några vet så kommer den en ny Elm Street film i vår (vet bara att den kommer den 30 april i USA) och bilderna som släppts hitills får mig att ha höga förväntningar.

Något att bli rädd åt under sommarlovs kvällarna tro?



Foto: IMDB



Vinnaren av Minitävlingen: Elvira

Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag tänker total vägra att se de där filmerna xD hatar att de gör remakes på gamla goda klassiker! hehe

2010-03-21 @ 13:43:23
URL: http://nintendoo.blogg.se/
Postat av: jossan

Heter dem inte Terror on elm street??

2010-03-24 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0