7 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag tycker inte om kolsyra. Eller inte så mycket. Så när jag köpt en fanta, cola eller något annat så brukar jag skaka dem lite innan jag dricker. Då får de precis lagom mycket kolsyra. En av de många anledningarna jag tycker om bonaqua, de har lagom mängd kolsyra.


2.       Jag tror inte på halstabletter. Jag kan inte komma på en enda gång det hjälpt. Allt som händer är att man luktar mint (eller vad det nu kan vara för smak på dem), det blir starkt i munnen och man blir slemmig i halsen. Men inte får man mindre ont. Snarare tvärt om.

 

3.       Jag nyser utav starka tuggummin. Det har Clara märkt ett antal gånger kan jag lova.

 

4.       Jag tycker duschar är jätte äckliga. Jag har hur svårt som helst att ställa mig i duschen, jag måste alltid skölja golvet noga med varmt vatten innan jag ens vill ställa mig där på. Haha fråga mig inte varför.

 

5.       Jag har jätte svårt att äta nudlar idag. Alltså snabbnudlar (nudlar man köper på kinarestauranger är fortfarande goda) för jag har totalt ”förätit” mig på det. Det var ju det enda man åt i gamleby! Ja så nu vill jag bara spy när jag äter dem. Okej det finns faktiskt en sort jag faktiskt kan äta, men bara den sorten och oftast bara hälften av nudelpaketet.

 

6.       Jag är lite av en tönt/nörd. I alla fall när det gäller film. Älskar t ex Det femte elementet (eng: The Fifth Element) och ”superhjälte-filmer” som X-Men, Spiderman och liknande (dock inte Batman och Stålmannen, det klarar jag inte av).

 

7.       Jag totalt hatade kaffe och hade god lust att förbjuda det i hela Sverige för bara något år sedan. Och nu har jag svårt att förstå hur man kan överleva utan det.

 


Kommentarer
Postat av: åza

haha vad roligt :)

2010-03-11 @ 15:53:54
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0