Zooda, avliden?

Noope! Men man kan ju nästan undra, såhär dålig på att uppdatera har jag inte varit sen jag precis startat bloggen (då skrev jag ju bara några gånger i veckan).

Nu ska jag försöka vara lite social igen, eller så mycket det nu går med denna hög till läxa framför mig. Det märks att det är sista veckan i skolan nästa vecka. Shit. Varför glömde (läs: ignorerade) jag läxan igår?! Kan berätta att jag ångrar mig ganksa grovt idag. *suck*

Om någon har lust att aggera läxhjälp är ni väldigt välkommna att hjälpa mig!

Nu: Läxa i mitt nytvättade ruffs ruffs hår.

See you later lovers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till, hoppas du gör de nu då :P

2010-06-06 @ 16:55:46
Postat av: Anonym

ps. glömde lägga in min adress, haha

2010-06-06 @ 16:56:08
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Fina håret!

2010-06-06 @ 20:32:13
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0