Uppdatering om filmen

Scott Pilgrim vs. the World, jag har hittat när den har premiär i Sverige.


Enligt filmtrailer.com så kommer filmen till Sverige den 24/9-10! Kan dock inte lova till 100% att detta är sant. Har inte tidigare varit inne på filmtrailer.com så vet inte hur mycket man vågar lite på dem.
Detta innebär att den har premiär ca 1 vecka efter USA.

Så! Nu vet ni (och jag) det.

Någon som vill se filmen? Jag tänker se den i alla fall! Dock när den kommer ut på DVD, att gå på bio är så jäkla dyrt tyvärr.








Kommentarer
Postat av: Tina

Vi hyr den ihop tycker jag! Till hösten har vi förhoppningsvis en ny TV att se den på också!

2010-06-09 @ 10:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0