Thank you, Mr. Immunförsvar

God morgon, god morgon! Nu har även jag vaknat och fått i mig lite frukost, dock har jag god lust att gå och sova igen. Denna denna ("!#¤%£@$$£€) förkyldning har bestämt sig för att köra in på ett nytt spår. Nästäppan har försvunnit till viss del (TACK!), men då kommer något annat. Kliande hals som får mig att hosta och tryck över höger öra som gör ont.

Tack, tack, tack kära immunförsvar. Jag har ju inte bara varit sjuk hela vintern, det räkte ju inte för en hel livstid precis.

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Sv: usch ja! Jag fick biljetten som födelsedagspresent och hoppas verkligen att jag får pengarna tillbaka, då ska jag spara till nästa år så att jag kan gå på en annan. :)

2010-06-30 @ 11:56:41
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Sara

Har du vart förkyld länge?

2010-06-30 @ 12:19:20
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0