Save me from this...

Såhär ser min säng ut just nu,

en sorglig syn som jag snart gråter blod av.



Usch, det här är vekligen inte roligt. Läxa, läxa, läxa. Allt som finns på hjärnan för tillfället. Men som tur är så är det bara nästa vecka också, sedan är allt över (för tillfället i alla fall).

Tur att det går framåt i alla fall:
¤ Hemuppgift; Radio & TV [1 uppgift kvar]
¤ Labbrapport #1
¤ Labbrapport #2

¤ VG/MVG uppgift; medieproduktion
¤ Medieuppgift; Nyheter i media [inte mycket kvar på]
¤ Sammanfatta 1 kapitel i mediekunskapsboken; Tidskrifternas historia


Okej, bara 5 fjuttiga dagar kvar. Sen lovar jag att ni ska slippa få höra mitt eviga gnäll om skolan.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

tack fina du! (:



hur har din dag varit?

2010-06-06 @ 23:05:49
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0