R.I.P?

Ja jag måste vara ärlig och säga att jag funderat mycket på att lägga ned bloggen ett tag nu. Kankse märks på inläggen? Jag har inte haft något att skriva och inte känt mig särskilt sugen att göra det heller, men varje dag tänker jag "men i morgon kanske det kommer tillbaka". Något det aldrig gör.

Men om jag skulle lägga ned bloggen tror jag att jag skulle känna mig fruktansvärt naken. Vad gör man utan blogg liksom? Så nje, den får nog vara kvar. Men kanske ska fundera på "bloggpaus"?

Kommentarer
Postat av: Jenna

gör det fr jag orkar inteläsa din blogg längre ;)

2010-06-29 @ 14:11:42
Postat av: minizooda

ta en bloggpaus för det har jag gjort jätte ofta :P , som du kanske har märkt

2010-06-29 @ 16:39:23
URL: http://minizooda.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

tack snälla du (:



NEEEJ du får inte försvinna. du måste kämpa vidare, precis som jag gör ;)

2010-06-29 @ 16:47:37
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0