Okej, jag erkänner

Jag börjar nog bli ett Twilight-freak, tönt, älskare osv. (Kärt barn har många namn säger man ju.) Det känns ju som det i alla fall när man har Kirsten Stewart och Robert Pattinson på mobilen.

Någon mer som är hooked så jag slipper känna mig ensam om detta?


Vad hände med "Jag ska ALLTID hata skit-twilight!" ? Jag är inte så duktig med löften tydligen.

 

Men det är ju vampyrer och varulvar i böckerna och filmerna och jag är ju ganska beroende av dessa varelser, vi skyller på det.

 

Och nu ska jag sluta fjanta mig med camen, nu måste jag arbeta med skolarbete! Även om mjag mycket hellre skulle vilja fjanta runt som vanligt.


 

 


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

hahahha jag känner igen mig, kan göra det samma och hatar massor av saker utan att ens tänka igenom varför :P

2010-06-07 @ 10:28:22
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: S

haha jag hittade den på en bloggdesign hemsida, jag har haft en blogg förut så visste var jag skulle leta ;P

2010-06-07 @ 10:41:38
URL: http://fimpaciggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0