"Jag lider med dig"

Det var ju, som kanske många vet, Eclipse Fan Event igår kväll (natt?) och Kristen Stewart och Taylor Lautner var här i lilla Sverige. Men det enda jag reagerar på när jag ser bilderna är Kristens skor.

Jag tycker de är snygga (så tro mig inte fel) men de ser ut att göra skitont! De bara ser så fruktansvärt stela och hårda ut. Som ett par riktiga mördarskor.


Men som man säger "Vill man vara fin får man lida pin" antar jag.

Dock undrar jag vart Kristens lite personliga och egna stil försvann.

Hollywood verkligen dödar.

 

Bilder från Thetwilightsaga.se



Kommentarer
Postat av: M I M I

lite plattå var det ju, så inte sååå jätteont måste det ha gjort :D

2010-06-23 @ 23:25:03
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0