Yes! Bara det som fattades!

Har haft nu, säkert i en vecka, en konstig känsla i magen. Ungefär som man varit en aning bakis, vilket har varit störande då man sagt till sig själv "Jag ska aldrig, aldrig dricka igen" trotts man inte ens tittat på alkohol på ett bra tag.

Jaja, sak samma, i alla fall så skippade jag frukosten idag (tack gode gud!) och åkte iväg till skolan men kände redan på bussen att något var fel. Upptäckte sen att jag hade bara en lektion under dagen så ringde mamma och bad henne hämta mig då jag faktiskt mådde ganska dåligt. Typ illamående och kände mig svimfärdig.

Mamma kom och hämtade mig, inget problem där, jag kom hem men där tog det stopp. Hungrig som attan tänkte jag äta lite och det fick jag minsann ångra och sen dess har det varit ett helvete. Allt jag äter kommer snabbt upp igen om man säger så.

*suck*

Vinterkräksjuka? Ganska stor chans är jag rädd för.

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

sv: Ahh, kul :D

2010-01-25 @ 19:13:07
URL: http://honjosefin.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

oj fan va tråkigt. krya på dig bejb!

2010-01-25 @ 21:25:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0