Varför jag inte tänker gå utanför dörren idag:

De ögat som har pilar runt om sig är alltså fruktansvärt svullet (okej det andra ögat med, men det syns knappt).



Och nej jag har inte haft en boxningsmatch i sömnen inatt, men mina ögon har runnit non-stop i går och under natten och då blir det ganska så svullet.

Och jag som hade tänkt att åka in till stora staden vetlanda. Nu blir det inget med det. Jag vågar inte gå utanför dörren med svullna ögon som knappt går att öppna.

Som det är nu så verkar det inte som om jag kommer på måndag, första dagen i skolan, heller pga min förkyldning som inte lugnat sig för fem öre.



Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

oj stackarn. ditt öga måste göra ont. hur mår du annars idag? hoppas lite bättre!

2010-01-09 @ 13:35:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2010-01-09 @ 14:00:09
URL: http://underweargirl.devote.se
Postat av: Anna

Så synd att du inte kommet =(. Jag tycker att du kanske borde kolla upp det om det rinner mycket..

2010-01-09 @ 17:19:36
Postat av: Anna

Så synd att du inte kommer första dagen =(

Jag tycker att du borde kolla upp ögonen om de rinner så mycket..

2010-01-09 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0