Under tio ton kläder kan man hitta saker

Som t ex en viss mobilsladd som jag har letat efter som en idiot. *suck* Så här kommer väll inläggen jag tänkte göra tidigare idag men inte kunde.


Gårdagens köp:


Klicka för större bild.

2 par jeans. Eller ja typ. Det ena paret (den med "knappar" nere på byxbenet)
har ju ingen gylf och så. Alltså det är som leggins fast med jeanstyg så jag vet inte
rikigt vad jag ska klassa dem som.
Helt otroligt nog så köpte jag faktist ljusa jeans! Jag brukar ha så himla svårt för det
i vanliga fall, men tänkte att jag måste ge mig på lite ljust med.


Sveriges kanske minsta öronhängen genom tiderna? Oh ja.
Men de är väldigt behövande just nu då jag faktikst är fruktansvärt trött på mina
ringar i öronen och dessa små små öronhängen lär knappast märkas så väl och inte
"störa" när man har andra öronhängen. Billiga var de med!
75% rea, vilken innebar att jag behövde betala 22,50:- inte så farligt dyrt
minsann.



Vem behöver en kar?

Eller stavas det en karl?

När man har sig själv? Herregud vad duktigt jag är egentligen. Först bygger jag ihopp en bokhylla, sedan en byråliknande sak och nu har jag spacklat min vägg. Fyfasen asså. Snart ska jag desutom måla hela mitt rum, en spegel, två hyllor och ett nattduksbord.

Jag kommer helt klart klara av att leva singel hela livet. Inga som helst problem!

Helt otroligt vad jag kan va?


Nu ska jag bädda sängen och sedan sova några timmar.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

skönt det iaf (: ska du till skolan imorgon bejb?

2010-01-18 @ 01:09:56
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: unique

Jag vill oxå köpa jeans, men får vänta lite tills min vkt stabiliseras.



Va duktig du är. Det är inte alla som kan spackla.

2010-01-18 @ 07:08:58
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

girlpoweeer :p

2010-01-18 @ 12:29:59
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0