Svar på kommentar

Ja eftersom du inte lämnade någon egen blogg eller mejladress (inte ens ett namn) och jag vill gärna svara så skriver jag här i stället.



Ursäkta ifall jag tolkar din kommentar fel nu, men var den inte lite negativ? Alltså det känndes som om det var fel att jag skulle äta vegetariskt, men jag kan ju misstolka. Jaja, det jag ville säga var att jag redan har kört på vegetariskt innan men slutade för ett tag när jag började brinell, så jag vet redan vad jag håller på med.

Och idag om du äter de vegetariska rätterna (typ soya och quorn produkter) så får du i dig i stort sätt de näringsämnerna du behöver. Jag vet att det inte bara går att leva på t ex grönsaker, så korkad är jag inte kan jag lova. Men där emot om du äter de produkter så finns det precis samma som kött innehåller.

Så jag vet vad jag gör, så du kan ta det lugnt ;)

Men kul att du kommenterade i alla fall!

Kommentarer
Postat av: elin

hade mer koll än jag, mohaha, hade en polare som käkade veg mat utan att veta vad det var typ - vilket inte blev en hitt. Skulle själv inte kunna avstå allt själv men som sagt lycka till.

(kikat runt på bloggen å den var snygg du)

2010-01-03 @ 14:21:19
Postat av: Lina -Zooda-

Elin: Nej det gäller att man kollar lite innan vad man gör ;) Fast käkar du det som finns på den vegetariska avdelningen (alltså soya, quorn och liknande)så brukar man inte behöva kolla så himla noga vad som är i. Det är ju till för att ersätta köttet.



Tack! :) Ja jag försöker ju så ;) Haha

2010-01-03 @ 15:33:54
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0