Sjuk?

De sista 2-3 dagarna så har jag varit sjukt törstig och trött 24/7. Och då pratar vi inte om lite sådär halv dåsig, nej nej. Ibland när jag ska resa mig upp från en stol, eller helst när jag ska kliva ur bilen, så vet jag inte hur jag ska orka. Jag skulle allvarligt talat kunna sitta kvar ute i bilen i -3 grader bara för jag orkar inte resa mig. Jag skämtar inte! Så jäkla trött i kroppen är jag att jag vet inte hur jag ska orka resa mig upp ibland. Det finns ingen ork för att ens flytta sig det minsta lilla.

Och som jag skrev innan, törstig som attan har jag blivit. Dricker som bara den. Jag har nog knappast druckigt såhär mycket i hela mitt liv tror jag.

Det känns som om kroppen förbereder sig för något, men vad? En sjujäkla förkyldning som heter duga eller?

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

neeej du får inte bli sjuk snygging!

2010-01-16 @ 23:30:33
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0