Mobilbloggning suger

Ja jag hade ju skrivit en text när jag satt på bussen, men det försvann ju (såklart!). *suck*
Det jag tänkte säga var att denna dag började helt fel. Försov mig till klockan 6 (bussen går 6:28), jag hittade inte min deo förens precis innan jag skulle gå, mina kläder var fortfarande fuktiga efter att jag tvättat dem igår, jag höll på att glöma att man ska spotta ut tandkrämen, mobilen höll på att inte få följa med mig till skolan och min termos-mugg var spårlöst försvunnen (tills mamma kollade i bilen). Mitt hår hann jag inte fixa och sminket blev som det blev (ser lite ut som en prostituerad).

Men allt blev bra när jag mötte Anna och Clara.



Samma bild som igår, men hey!
My blog, my rules.
(Efter 2 kaffe och träffat både Anna och Clara så har allt som kallas seriös fäörsvunnit från mig och jag känner mig mer sprallig än på länge. Illa)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Precis! Man behöver inte alkohol.



haha precis, då borde han ha lärt sig nu ;)

2010-01-11 @ 14:57:51
Postat av: Clara

hahah det är så det ska va, orka va seriös då skulle skolan ta död på en ;)

2010-01-11 @ 17:29:47
URL: http://claraochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0