Missöde

Nu är jag så fruktansvärt trött på min egna klumpighet! Gaaaaah! Jag flytta undan Choklad-kuken jag fick i julklapp av Clara bara för att den inte skulle smälta när jag tände ljusen igår och vad stälde jag den på? Jo på min TV!

Jag tänkte det är ju lungt, jag använder den knappt längre (sitter ju bara vid datorn hela tiden nu för tiden) så den kommer inte bli varm där. Men självklart så glömmer jag bort den och min lillebror spelade Wii. Och vad händer med en tv som är på? Jo den blir varm efter en stund! (Jag säger inte att det är min lille brors fel och jag är inte arg på honom, det var helt mitt fel.)

Jag är verkligen fruktansvärt trött på mig själv just nu!
Hur tränar man bort sin egna klumpighet? Finns det kurser för det tror ni?

Så förlåt Clara!

Kommentarer
Postat av: Clara

Där dog en bit av mitt hjärta </3 hahah

2010-01-05 @ 18:18:57
Postat av: Anna

Haha. Men nu har du ju lärt dig en läxa, lägg aldrig kukarna på din tv XD

2010-01-06 @ 15:42:06
Postat av: Lina -Zooda-

Clara: Oh jag ber så mycket om ursäkt ;O



Anna: Haha, ohja det har jag allt x)

2010-01-06 @ 20:54:09
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0