Min dag

  • Vaknar med världens migrän och mår illa vid 9, somnar om.
  • Vaknar, om möjligt, med ännu lite mer migrän vid 10. Stänger på Sweeney Todd och somnar om, igen.
  • Vaknar strax innan 12, filmen är slut men migränen är kvar. Stänger på filmen igen och somnar om.
  • Vaknar strax innan 13, kliver upp och stänger av filmen. Migränen börjar försvinna.
  • Försöker göra frukost/lunch, allt blir bränt och jag ger upp. Migränen är nästan borta.
  • Försöker fylla på i brasan, lägger handleden emot en kant och bränner en stor bit av den.
  • Springer in som en dåre och sköljer handen med iskallt vatten. Migränen är nu borta och handleden är bortdomnad.
  • Fixar kylbalsam, kylklamp och lindar runt armen.
  • Jag bestämer mig för att ge upp dagen och sätter mig i tv soffan och vägrar flytta mig ur fläcken.

~End of story~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0