Jag trottsar mitt öga!

(Och kylan) För jag stack ut till stan i alla fall. Ögat hade varit ganska lungt ett tag och jag hade inte behövt gråta på ett tag så tänkte att det nog inte var så farligt i alla fall. Ha! Det fick jag minsann äta upp för direkt när jag klev innanför dörrarna på Willys så började ögat igen.

Inte ett dugg pinsamnt att springa runt med stora tårar rinnandes ner för kinden, men vad fanns det att göra? Det var bara att gilla läget och skita i alla andra helt enkelt.

Så nu är jag hemma igen och vad händer då? Jo ögat slutar! Hello? Vad sjutton är det med mitt öga egentligen? Söker uppmärksamhet eller?

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Haha, inte lätt när det är svårt!



Ha det gött! =))

2010-01-09 @ 16:23:36
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Clara

Ditt öga är en attention whore! :(

krya på dig:)

2010-01-09 @ 17:38:39
Postat av: Lina -Zooda-

Clara: Helt klart! :O

Tack så mycket :) Får se ifall jag kommer på måndag eller inte sen.

2010-01-09 @ 18:06:21
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0