Ska ses

Edge Of Darkness.
Punkt slut!
Bara ett måste, jag hade nog en liten crush eller liknande på Mel Gibson när jag var yngre. Fråga mig inte hur eller varför, han var ju inte ens snygg?

Orginaltitel: Edge Of Darkness
År: 2010
Regi:
Martin Campbell
Gengre: Drama, Thriller
Skådespelare: Mel Gibson, Ray Winstone, Danny Huston, Bojana Novakovic, Shawn Roberts, mfl.

När mordutredaren Thomas Craven utreder hans egen aktivist-dotters död upptäcker han inte bara hennes hemliga dubbelliv utan även en mörkläggningsaffär på regeringsnivå. Han snubblar in i en FBI-historia som omfattar hemlighetsmakeri och undanröjande av bevis och händelser.

(filmbeskriving från sf)

Kommentarer
Postat av: sofia

Mel Gibson är sjukt snygg ju.. ;)

2010-02-07 @ 20:44:12
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: men jag har alltid tyckte att han är snygg. och han är snygg för sin ålder tkr jag. har du sett braveheart? då är han DÖsnygg.. :)

2010-02-08 @ 20:20:40
URL: http://sofianilsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0