Rösta för vilken hårfärg jag ska ha!

Okej sorry för jag var lite oaktiv igår, vet inte riktigt vad som hände men helt plötsligt hade hela dagen gått utan att jag ens märkte det. Hmm.

Jaja, här är jag igen och nu ska vi köra en omröstning! 

Jag ska nämligen färga håret, någon gång i framtiden, men har inte bestämt mig ännu om hur det ska se ut. Funderade på rött, men det färgade sig Sanne sig och man vill ju inte känna sig som en copycat. Sen funderade jag på blont, men det vet jag inte ifall jag vågar eftersom jag har så många skiftningar i håret och då blir det ju lite galet, eller kan bli i alla fall.

Men nu får helt enklet ni rösta om hur det ska se ut! (Tänk på att jag kanske inte är 100% seriösa med alla svarsalternativ.) Röstningen ser ni längst upp i menyn. 

Kommentarer
Postat av: Faster

Gillar dig som blondin. Du är ju ganska ljus "i original" och jag tror du kommer tjäna på att komma tillbaka till det ljusa håret. Att håret skiftar en del tycker inte jag är en nackdel. Många tror tex att jag slingar mitt hår (vilket jag inte gör) eftersom det skiftar så mycket, men det gör bara att håret ser mer levande ut.

2010-02-04 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0