Hej då svarta prickar!

Köpte här om dagen "plåster" som man sätter på näsan, pannan och hakan som ska hjälpa mot de där svarta pormaskarna. För är det något jag verkligen vill bli av med så är det svarta pormaskar (jag har ju så gott om dem med, usch) så jag blev lite ilurad när jag var på Kicks att köpa dessa plåster. Höll på att dö när jag fick reda på att det kostade 55 kronor för bara några få och fjuttiga plåster.

Nivea Visage, Refining Clear-up Stripes

55:- Kicks


Men sen testade jag dem och oj vad jag ändrade mig! Helt underbart faktiskt för man ser när de försvinner! Jag har testat allt känns det som och jag hade gett upp hoppet totalt, men detta funkade ju faktiskt (nej jag är inte sponsrad, men skulle gärna bli, haha). Man satte plåstren på fuktig hud, det som sitter på plåstret går in i huden tack vare fukten och när sedan det torkat drar man helt enkelt bort det svarta. Otroligt smart och effektivt (kan dock bli en äckelfaktor att titta på plåstret, så gör helst inte det).

Och visst, 55 kronor för vad kan det vara, 3-4 "behandlingar" kan ju kännas som dyrt. Men hittills tycker jag helt klart att det är värt det! Och man ska bara använda det 1-2 gånger i veckan, så det håller ju trots allt i några veckor.

Så det kan jag rekomendera alla som "testat allt".

Såhär fin blir man med plåstren på. Ser lite ut som om man blivit misshandlad, eller hur?

Ignorera gärna att jag fortfarande går i pyjamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0