Gårdagen i bilder

Ja för bilderna är faktiskt tagna tidigt på morgonen i lördags (är ju faktiskt söndag nu) så det blir Gårdagen i bilder.


Eftersom jag varit så trött under hela dagen så gick jag och la mig redan vid 20-21 tiden och somnade direkt. Därför var jag sjukt arg när jag väcktes av ett sms från Lollo. Men illskan gick snabbt över kan jag lova.


Trevligt hade vi (fast att jag var ganska trött) och klockan gick läskigt snabbt.Helt plötsligt var den 4, sådär helt plötsligt!


Lillasyster kom in ett antal gånger och Madde och hon blev tydligen väldigt bra kompisar?


Jag fick för mig att klä ut mig, till en katt. Varför? Ja vem vet? Men jag gav snabbt upp, jag hade ju inga öron!


Jag leker filmare och Madde fotograf. Går nog inget vidare för någon av oss.


Ja jag blev ju faktikt väckt, då måste man ju få ta lite powernap någon gång då och då, eller hur?


Jag kände mig så fin med en halv kattmålning, verkligen.


Sjunger med en flaska, helt normalt. Tydligen så somnade jag fem minuter efter bilden och pratade i sömnen. Och vad pratade jag då om? Jo om gravstenar, what?! Jag hade inte ens en aning om att jag somnade och var lite förvirrad när Madde sa att jag somnat och pratat på. Varför har jag börjat prata så mycket om nätterna tro?

Ja och sen vid halv fem tiden så tyckte vi att kvällen var gjord och det var dags att sova. Jag hängde med Lollo och Madde en bit på vägen och vi passade på att åka lite pulka innan vi skulle sova. Helt normalt det med.

 

UPDATE: Hittade ett videoklipp på mobilen som bevisar varför man inte ska filma på fyllan. Man tänker inte på hur man filmar, över huvud taget! Jag menar hallå?! 1. Man håller inte på linsen när man filmar. 2. Man kan gärna filma det man ska filma. 3. Vad sägs som att tända lampan i ett mörkt rum. (Och svär jag alltid så mycket på fyllan?)


Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: Jo då jag tror jag får det att funka ;D Förutom detdär med att texten inte lix vill byta färg ;o

2010-02-28 @ 02:24:56
URL: http://klaeraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0