Cougar Town

Äntligen är Courteney Cox (känd från Vänner) tillbaka i rutan! Jag kommer lätt sitt bänkad i tv-soffan när hennes nya serie börjar, Cougar Town.

Jules Cobb är en nyskild 40 åring. Hon och hennes tonårsson bor i en liten stad i Florida. Snart omfamnar hon sin nya situation och börjar dejta. För att motbevisa sin manliga granne, också nyskild i fyrtioårsåldern som dejtar unga tjejer, börjar hon dejta lika unga killar. Som vägledning har hon sin bästa tjejkompis och granne som är gift och nyss fått barn samt sin unga arbetskamrat som tar henne ut på långa kvällar på krogen.

Skådespelare: Courteney Cox, Christa Miller, Busy Philipps, Dan Byrd, Josh Hopkins, mfl

Trailern kan du se -HÄR-.

Startar den 22 mars klockan 21:55 (dubbelavsnitt) på kanal 5.
Vem mer tänker se?


Kommentarer
Postat av: Rewind&Play

sv; inte hört talas om Prince of Persia, hum? Haha, nej ska jag vara ärlig hade jag bara hört det förut men visste inte vad det var fören jag fick med spelet när jag köpte min Ps2:a o nu är jag fast :)



Låter som en awesome serie fast jag tycker det är svårt att se "vännerna" i andra filmer/serier än "Vänner". Haha.

/Em.

2010-02-05 @ 22:59:09
URL: http://rewindandplay.blogg.se/
Postat av: Faster

Lite för sent på kvällen för mig egentligen (du vet hur vi gamlingar är...) men tror nog det blir svårt att låta bli den här serien. Tack för tipset!

2010-02-06 @ 11:28:02
Postat av: Rewind&Play

börjar den 22 mars? :O



/Em.

2010-02-07 @ 23:27:24
URL: http://rewindandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0