Best of 2010, Januari & februari

Januari var den månaden jag upptäckte hur bra True Blood-böckerna faktiskt är och jag lärde mig att böcker är oftast mycket bättre på engelska.
Det var när min lille katt fortfarande var en liten hårig kattunge och inte en stor pösig hårboll, när jag brände höger handled och fick ett fint ärr som minne. Det var också den månaden jag fick spendera mestadels förkyld och fick gå till sjukhuset titt som tätt för utredningar om mina knakande leder (och tro sjutton att de inte hittade något).





Februari var månaden jag lät alla läsare avgöra mitt öde. Skulle jag bli blond-, grön-, blå-, lila-, rosa-, svart- eller brunhårig? Det var månaden jag fortfarande höll på med gym (och då jag fortfarande gick ned i vikt), då alla mina bilder var i svart-vitt och då jag fortfarande knappt sov något alls om nätterna. Detta var också samma månad som min blogg blev hela ett år och då jag blottade hela mitt liv och berättade hur jag faktiskt mådde och hade mått, det var även början till det nya lyckliga livet.


Kommentarer
Postat av: maida

Bli veckans blogg! :)

2010-12-17 @ 20:31:55
URL: http://maidadresevic.blogg.se/
Postat av: Marieh

Åh vad roligt!



Sv. nej det är verkligen inte okej.... jag är glad att jag kunde föra fram kritiken i min artikel. Man ska inte acceptera att journalistik får se ut så.

2010-12-17 @ 20:32:06
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0