Kanske vuxnare, men fortfarande lika omogen

Jag suger på att blogga nu för tiden, I know. Men jag har liksom inte riktigt samma tid som förr (det kan vi tacka helvetes-schemat för). Och skillnaden mellan då och nu är att nu orkar jag bara inte bry mig allt för mycket om hur många läsare jag har. Okej, mer än tre läsare är väl alltid roligt men ni fattar grejen.

Jag har "växt upp" och förstår inte riktigt meningen med stora bloggar längre. Okej ifall de har något roligt att skriva om, men bara få en stor blogg för sakens skull känns bara fånigt.


Den "vuxna flickan" på bild.
Och ja, jag har inte haft någon bra sömn på länge.
Allt för länge.
Jag är en vandrande zombie.

Kommentarer
Postat av: Celia

Vill inte att min ska bli stor, vilket den inte kommer bli heller. Skitjobbigt ju om manska svara på 394234892 kommanterar,blö

2010-12-01 @ 14:14:38
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0