Sovmorgon & dataspel

Hoppsan så snabbt denna dagen flög förbi! Och jag har en känsla av att det kommer vara så de övriga dagarna på jullovet tyvärr. Men ni vet hur det är dagen efter jul, allt man fick i julklapp ska testas och provas på. Ja och sen bidrog min långa sovmorgon till att dagen försvann så fort som den gjorde också.

Kvällen ska i alla fall fortsättas spenderas framför en tv-/ datorskärm (måste ju se de nya filmerna och testa de nya spelen såklart!) och morgondagen bär det av till Vetlanda där min nya mobil ska köpas för mina julklappspengar. Känns surt att bli pank igen, men måste man så måste man.



Men nu ska jag vidare till min dvd och fortsätta äta upp mina julklappar.
Ja de ätbara alltså.

Kommentarer
Postat av: jossan

svar: hehe jo jag vet :) <3



höhö

2010-12-25 @ 22:00:08
URL: http://vasterlund.blogg.se/
Postat av: Tina

Hur fruktansvärt söt är du? Vill ju ha den där bildsekvensen som skrivbordsbakgrund!!! Fatta att nån med min genuppsättning kan va sådär snygg! Helt galet!! =)

2010-12-26 @ 17:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0