Nästa hållplats, sängen!

Okej, sedan jag har stigit upp så har jag (förutom att latat mig och titta på tv):

- Slängt saker
- Dammat
- Dammsugit
- Skrubbat
- Flyttat på saker
- Sorterat
- Torkat av
- Dammsugit igen
- Sprungit uppför en och samma trappa ca 30 gånger (och jag skämtar inte)
- Skruvat ned en hatthylla
- Dammsugit ytterligare lite till
- Hållit koll på katterna så de inte försvinner in i någon garderob medan jag städat upp
- Duschat
- Dammsugit en trappa
- Snaggat håret

Jag är fan värd lite sömn nu!


Bilden har absolut inget att göra med inlägget.
Jag bara tyckte de var lite söta de där små kossorna.

Kommentarer
Postat av: Celia

Svar: Ja de är ju sant :o Jag har två garderober som är knökfulla med kläder nu, och nu är de skitsvårt att hitta de man ska ha!!!!

2010-12-09 @ 11:38:50
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0